Hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen over onder andere bestellen, betalen en retourneren.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Plaats je producten in je winkelwagen via de bestelknop op de productpagina. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de €100,- is de verzending binnen Nederland en België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €5,95 voor Nederland en in België €9,95. Voor een Avondlevering in Nederland worden meerkosten berekend van €1,75. Enkele producten zijn te lang om door PostNL te laten bezorgen. Deze producten worden met onze zakelijke vervoerder DGL geleverd. De verzendkosten van lengtemateriaal voor Nederland zijn €15,- en voor België €22,95.
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Nee, wij factureren altijd met Nederlandse BTW.
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het bezorgadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je HOMEWORQ-account naar het kopje 'Adres'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.
Het is mogelijk om te betalen met iDeal, Bancontact, Mastercard of Visa. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving van Multisafepay. Je kunt daarnaast ook kiezen om je bestelling achteraf of in termijnen te betalen met Klarna.
Wanneer je een beroep doet op je herroepingsrecht of je klacht is gegrond, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug. Voor meer informatie bekijk de pagina Klachten & Retouren.
Ja, dat kan! Kies dan bij het afrekenen voor de betaalmethode Klarna. Je kunt via Klarna ook kiezen om het bedrag in termijnen te betalen.
Natuurlijk! Wanneer u een account heeft, kunt u na inloggen eenvoudig de factuur van uw bestelling downloaden. Dat kan hier. Als u geen account heeft dan kunt u per mail contact opnemen met onze klantenservice. Vergeet daarbij uw ordernummer niet te vermelden. Wij sturen de factuur vervolgens zo spoedig mogelijk per e-mail toe.
Bij stap 2 van het bestelproces kun je jouw verzendmethode kiezen. Je hebt hier de keuze voor een standaard levering tussen 9.00-18.00 uur of een avondlevering tussen 18.00-22.00 uur. Afhankelijk van de dag dat je jouw bestelling plaatst, wordt het de eerstvolgende dag geleverd, m.u.v. zondag en maandag, omdat wij op zaterdag gesloten zijn.
Bij een avondlevering wordt je pakket standaard de volgende werkdag bezorgd tussen 18:00 en 22.00 uur door PostNL, m.u.v. zondag en maandag, omdat wij op zaterdag gesloten zijn. Een PostNL avondlevering kost €1,75 extra. Zie je het niet staan? Dan bieden we het helaas niet aan voor jouw producten of bestemming of je bestelt op vrijdag. Avondlevering is enkel beschikbaar in Nederland.
Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het normaal gesproken de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt gehad van ons is het waarschijnlijk nog mogelijk om jouw afleveradres te wijzigen. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je al wel een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar HOMEWORQ en dan kunnen we het opnieuw sturen.
Ja, dat is natuurlijk mogelijk. Dit zullen we echter wel hetzelfde behandelen als een retour. Voor meer informatie bekijk de pagina Klachten & Retouren.
Je kunt een retourmelding eenvoudig melden per mail of via Whatsapp, waarna we deze in behandeling nemen. Voor meer informatie bekijk de pagina Klachten & Retouren.
Wanneer je een beroep doet op je herroepingsrecht of je klacht is gegrond, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug.
Neem dan direct contact met ons op. In overleg sturen we een vervangend product en nemen we het beschadigde product retour. Voor meer informatie bekijk de pagina Klachten & Retouren.
Neem dan contact met ons op. Indien het een productfout betreft sturen we je een vervangend product toe. Gebruiksslijtage valt uiteraard niet onder de garantie.
Dat kan niet bij HOMEWORQ. Maar wel bij ons moederbedrijf Staalimex. Ga daarvoor naar www.staalimex.nl en vraag een account aan.
Dat doen wij niet bij HOMEWORQ, maar dat kan wel bij ons moederbedrijf Staalimex. Zij brengen u graag een offerte uit. Ga daarvoor naar www.staalimex.nl en vraag een account aan of neem contact op met de verkoopafdeling.