Retourneren van je bestelling

Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling, of is het niet helemaal wat je ervan verwachtte? 
Dat kan natuurlijk gebeuren. Hieronder vind je alles wat je moet weten om jouw bestelling te retourneren. 

Meld je retour binnen 30 dagen aan via ons retourportaal  Meld je retour binnen 30 dagen aan via ons retourportaal 

streep

Voeg het retourformulier in de doos en stuur het naar ons magazijn Voeg het retourformulier in de doos en stuur het naar ons magazijn

streep

Wij checken je retour en storten het geld naar je terug Wij checken je retour en storten het geld naar je terug

Meld je retour binnen 30 dagen aan via ons retourportaal  Meld je retour binnen 30 dagen aan via ons retourportaal 

streep

Voeg het retourformulier in de doos en stuur het naar ons magazijn Voeg het retourformulier in de doos en stuur het naar ons magazijn

streep

Wij checken je retour en storten het geld naar je terug Wij checken je retour en storten het geld naar je terug

Je kunt je retour gemakkelijk zelf aanmelden via ons retourportaal. Aan de hand van je ordernummer en je e-mailadres kun je jouw bestelling eenvoudig opzoeken en vervolgens aangeven welke producten je van die bestelling precies terug wil sturen.
Als je de stappen doorloopt kun je het retourformulier downloaden en printen. Dat voeg je bij de retourzending. Heb je geen printer? Geen probleem, voeg dan de pakbon of een handgeschreven briefje bij het pakket. Let op dat je dan de retourcode op de pakbon of briefje schrijft. Deze retourcode begint met HRO. Zo wordt je retour het snelste verwerkt in ons magazijn.
Je kunt jouw bestelling herroepen binnen 30 dagen vanaf de eerstvolgende dag nadat het product is afgeleverd. Zodra je jouw retour hebt aangemeld dien je de producten binnen 14 dagen terug te sturen.
Je kunt het pakket terugsturen naar ons magazijn: Kalshoven 11, 4825 AL Breda. De kosten van het retourtransport zijn voor eigen rekening. Tenzij het om productfouten gaat, neem dan eerst even contact met ons op per mail of Whatsapp.
Wij storten het aankoopbedrag (incl. eventuele verzendkosten van de heenzending) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden. Al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Geretourneerde artikelen moeten compleet zijn en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking. Als klant mag je de producten beoordelen/gebruiken zoals in een winkel mogelijk is. Haal onze producten wel uit de doos en bekijk ze goed, maar je kunt ze nog niet monteren. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen. Gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Nee, je kan jouw product niet ruilen. Wil je toch een ander product? Retourneer jouw product dan via ons retourportaal en maak vervolgens een nieuwe bestelling voor het nieuwe product.
Meld jouw klacht per e-mail aan info@homeworq.nl. Stuur hierbij, indien mogelijk, enkele duidelijke foto’s mee van het probleem.
Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een PostNL afhaallocatie crediteren we minus € 5,95 retourkosten.
Whatsapp ons
Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text